سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب دزدگیر اصفهان با کیفیت بالا و قیمت مناسب

 

نصب دزدگیر اصفهان با کیفیت بالا و قیمت مناسب

 

نصب دزدگیر اصفهان 

 

اگر به دنبال ایجاد امنیت بیشتر در محل زندگی یا کار خود هستید، به جای نگرانی بهتر است به فکر نصب دزدگیر یا خرید دوربین مدار بسته باشید. نصب دزدگیر اصفهان یا سایر شهرها، فکر سارقان برای دستبرد به کسب و کار شما یا اموال تان در محل زندگی تان را خنثی کرده و به شما این امکان را میدهد که به مدیریت زندگی خود آنگونه که برای شما آرامش خاطر به ارمغان می آورد، بپردازید.

نصب دزدگیر اصفهان در انواع مختلف انجام میگیرد که از جمله انواع این وسیله امنیتی می توان به دزدگیر آژیر دار و دزدگیر تلفنی اشاره کرد.

بسته به اینکه می خواهید هنگام دزدی و دستبرد به حریم شخصی تان، دزدگیر چگونه عمل کند؟ باید یکی از این دو گزینه را که برایتان مناسب تر است انتخاب کنید، یعنی خبردار کردن همه با آژیر یا تماس تلفنی با مالک یا اداره پلیس !

  

  

با انواع دزدگیر آشنا شوید

 

انواع دزدگیر 

 

دزدگیر دارای آژیر، با سنسورهای مختلف حرارتی یا چشمی و حرکتی کار کرده و در صورتی که تنظیمات شان در اثر ورود و یا خروج غیر مجاز به هم بریزد، با ایجاد صدا سعی در خبر کردن افراد با صدای آژیر میکنند که موجب به هم ریختن آسایش همسایگان میشود و زمانی که شما در نزدیکی محل قرار نداشته باشید، تاثیر چندانی در متواری کردن دزد نداشته و از آنجا که ساکنین محل نیز اطلاعات و توانایی در باب انجام کار لازم را ندارند، ممکن است تاثیر چندانی در حفظ امنیت محل مورد نظر شما نداشته باشد.

نصب دزدگیر اصفهان در نوع تلفنی نیز از طریق تماس گرفتن از خط منزل به تلفن شخص مورد نظر فعالیت میکند. این آپشن ممکن است زیاد مناسب نباشد، زیرا دزد در صورتی که سابقه و تجربه داشته باشد، با قطع کردن سیم تلفن منزل، مانع از عملکرد صحیح آن شده و شما در صورت ورود و خروج غیر مجاز، پیام یا تماسی را از طریق سیستم محافظ منزل تان دریافت نخواهید کرد.

بهترین گزینه برای نصب دزدگیر اصفهان و سایر مناطق ایران، دزدگیر سیم کارتی است که با تنظیم کردن آن روی شماره های مورد نظر یا اداره پلیس ، در صورت بروز دزدی در محل، میتواند فورا شخص مورد نظر را از طریق پیام باخبر کرده و محل را از دستبرد دزدان در امان نگه دارد.

 

دزدگیر نصب کنیم یا دوربین مدار بسته ؟

دوربین یا دزدگیر 

 

این دو دستگاه امنیتی منافاتی با هم نداشته و می توانند در کنار هم نصب شده و بسته به درجه اهمیت مکان، حفاظت از محل را انجام دهند. اما اگر نمی خواهید دزدگیر نصب کنید میتوانید یکی از بهترین وسایل امنیتی یعنی دوربین مدار بسته را در محل نصب کنید. با توجه به انواع آپشن هایی که در ساخت دوربین های مدار بسته به کار میرود، قیمت آنها متفاوت تعیین میشود. قیمت دوربین مدار بسته اصفهان یا قیمت نصب دزدگیر اصفهان بسته به فاکتورهای مختلفی تعیین میشود که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1-            میزان چرخش دوربین، میزان دسترسی به اطلاعات محیط کار یا زندگی را تعیین میکند که در قیمت آن تاثیر گذار است.

2-            دوربین صوتی که صدا را نیز در کنار تصویر ضبط میکند.

3-            دوربین با کیفیت فیلم برداری متفاوت

4-            دوربین رنگی یا سیاه و سفید

5-            دوربین بزرگ یا کوچک

 

 

توصیه مهم برای خرید دزدگیر یا دوربین مدار بسته

نصب حرفه ای دزدگیر 

بهترین گام برای داشتن یک سیستم کنترل از راه دور، خرید دوربین یا دزدگیر از محل معتبر با ضمانت نامه و نصب توسط شرکت میباشد. در صورتی که از یک شرکت، تنها سیستم را خریداری کنید و نصب را خود از طریق نصاب انجام دهید ممکن است هنگام نصب با توجه به میزان مهارت نصاب دچار انواع دردسرهای ثانویه شوید.

شرکتی که مسئولیت نصب دوربین مدار بسته اصفهان یا نصب دزدگیر اصفهان را بر عهده میگیرد بهتر میتواند شما را در داشتن یک سیستم کنترلی در محل کار یا محل زندگی کمک نمایند.

در صورتی که نصاب دوربین مدار بسته در اصفهان، به صورت مستقل از شرکت ارائه دهنده دوربین یا دزدگیر بخواهد اقدام به نصب دوربین شما کند، قادر به ارائه ضمانت نامه به شما نبوده و در صورت بروز هرگونه مشکل برای وسایل، حین نصب هیچ گونه پاسخگویی در قبال ضرر شما نخواهد داشت.

بهتر است هنگام خرید موارد ذکر شده را مد نظر قرار دهید و به طور کلی خرید خود را از یک شرکت معتبر انجام دهید. زیرا شرکت مورد نظر از لحاظ کیفیت کار و هزینه و ارائه خدمات پس از فروش نسبت به پروژه شما تعهد ارائه خدمت خواهد داشت.